سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یه منتظر...

با من حرف بزن

و این چنین بود غرب...

یا غیاث المستغیثین

خیلی خودمو جمع و جور کردم تا بیام بنویسم

 

هنوز در بهتم که چرا من باید باشم بین چند هزار نفری که امسال برای اولین بار به مناطق غرب دعوت شدند . بله یقین دارم ( خودستایی نباشه) همه اونایی که اومدند دعوت شده بودند از طرف خود شهدا

خدا را شکر می کنم

2- اهل سفر نامه نوشتن نیستم که نه حوصله اش را دارم نه وقتش را نه حالش را اصلا شاید تا مدتها نباشم فقط همین چند تا حس یادگاری برای شما:

 

پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه: غرور

یادمان مرصاد: نامردی

وداع با بازی دراز: وداع با مدینه النبی

      پادگان ابوذر: غربت اورجینال

شهدای پاوه:دلخراشتر از این شهادتها نمی شه (آخرین بار بود اومدم اینجا)

مرز مریوان: چند کیلومتر تا جاییکه راهم ندادند....

 

دوستان اگر دیگر پستی قرار ندادم حلالم کنید
» نظر داغ کن - کلوب دات کام

رفتیم غرب...

 

سلام هیچی نمی دونم از این سفر فقط شنیدم فرق می کنه با جنوب اونم خیلی...

داریم میریم جبهه های غرب اولین پستمو می تونید اگر زنده برگشتم یک شنبه ببینید.

اگر هم خدا عزرایلشو فرستاد سراغمون دوستان حلال کنند

یا کاشف الکرب


» نظر داغ کن - کلوب دات کام

تو رو خدا نماز نخون

اعوذ بالله من الشیطان اللعین الرجیم

دارم بالا میارم ...

از این همه دروغ ،  ریا،  تظاهر،  و...

خدایا به تو پناه میبرم از این مردم و این شیطان رانده شده

من نمیدونم تو چیکارش کردی این ابلیسو که انقدر کینه به دل داره ول کن ما آدما نیست . هر لحظه هر جا می خواد زهر خودشو بریزه قدیما فکر میکردم شیطون فقط تو مجالس گناه و این جور جاها و جاهای خلوت که امکان گناه کردن وجود داره ، میاد سر وقت ما و این نفس را بیدار میکنه  شایدم این طوریه بوده ولی الان پیشرفت کرده بالاخره همه پیشرفت می کنند دیگه همه کس و همه چیز مثل این قبضهای آب و برق و ... ای بابا ببخشید سیاسی شد ؟!؟

آره داشتم می گفتم شیطوونم به نظرم روش کارشو تغییر داده دیده ما آدما جاهایی که امکان گناه هست و فکر می کنیم خدا نیست ، احتیاج به شیطوونو و وسوسه نداریم خودمون شیرجه میریم . اونم وقتشو تلف نمی کنه

 

جایی میاد سر وقت ما که اتفاقا در محضر مستقیم پروردگار است که البته همه جا ما در محضر اوهستیم.

خیلی حاشیه رفتم اصل ماجرا را بگم دیده شده که به تازگی یه مدیر ان شا الله به باطن نماز خون و اهل خدا برامون اومده ولی جالبترش اینه که جماعت همکاران محترم ما که تا دیروز جدای اینکه نماز جماعت و اول وقت را بی خیال بودند به ما ها که نماز خون بودن  یا نبودن مدیر برامون فرقی نمی کنه ریشخند زده و ما را تمسخر می کردند ، حالا بیا و ببین در صف حاج آقا های صف اول نماز جماعتند و جالبتر از آن اینکه دیده شده بعض این افراد از ابتدایی ترین احکام نماز جماعت بی خبرند و باز جالبتر اینکه دیده شده گاها وقتی به رکعنهای وسط نماز میرسند نماز را با بقیه نمازگزاران تمام می کنند (یعنی یک یا دورکعت طلب خدا؟!)

 

خدایا من که از نیت این افراد خبر ندارم ولی از خودم می ترسم از اینکه زبونم لال آقا شیطونه بالاخره رو نیت نماز من هم بخواد تاثیر بزاره اون روزه که مجبور میشم نماز غیر اول وقت  قربتاَ الی الله  را به نماز اول وقت قربتاَ الی مدیر ترجیح بدهم.

اعوذ بالله من نفسی

عکس تزیینی است

 


» نظر داغ کن - کلوب دات کام
<      1   2   3   4   5   >>   >