سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یه منتظر...

با من حرف بزن

آغاز دوره سربازی

بسم الله

از این به بعد این وبلاگ در راستای جنگ نرم فعالیت می کند.

و اگر آقا صاحب الزمان قبول کند و به دل سیاه من نگاه نکند، یه منتظر همه تلاش خود را انجام می دهد که سربازی منتظر در این راه باشد که به بتواند برای جامعه اش هم مفید باشد.

اگر تا حالا به طور پنهانی سرباز بودم از امروز لباس رزم می پوشم و قلم از رو می بندم و اعلام می کنم که سرباز منتظر جنگ نرم هستم که رهبرمون فرمود: امروز اولویت اصلی کشور جنگ نرم است.

در پستهای بعدی به تاریخچه جنگ نرم در ایران می پردازیم . با من باشید


از دوستانی که در تقدیر وبلاگی از خانم اسد نژاد مرا همراهی کردند بی نهایت سپاسگزارم و با اجازه لینکشون می کنم هر چند بعضی از دوستان هم به دلایل واهی از شرکت در این تقدیر خودداری کردند تا کی محافظه کاری


» نظر داغ کن - کلوب دات کام

نود و عادل و شریفی ...

هوالعلیم

در اینکه فضای ورزش کم کم داره به سمت سیاسی شدن می رود شکی نیست و اینکه نظارتها بر برنامه ها و گاهی مجریان برنامه های مختلف تلویزیونی بالاخص برنامه های زنده باید به مراتب بیشتر باشد را مسوولین باید مد نظر بگیرند.

مصداق حرفهام برنامه این هفته نود است جاییکه مهمان برنامه آقای شریفی رییس کمیته انضباطی بود و موضوع برنامه بررسی آرا این کمیته به تخلفات فوتبالیها بود

در اینکه آقای شریفی انسانی متدین، متعهد، قانونمدار، و صادق است را هر کس که قدری انصاف داشته باشد تایید می کند

اما اشکالات مجری برنامه جناب عادل موسوی ببخشید فردوسی پور:

1- مجری برنامه به اذعان همه مهمانان برنامه قصد تخریب چهره ایشان و گاها مسخره کردن را دارد که این مورد در مورد آقای شریفی که به ادبیات فقهی خود صحبت می کنند به مراتب دیده شد.

2- مجری برنامه  تنها به مواردی اشاره می کند که به اذعان خودش جای انتقاد دارد و در مورد تیمهای دولتی و سرشناس است و می تواند جو بی اعتمادی را بیشتر در بین مردم ایجاد کند.

3- مجری برنامه در برابر توضیحات دکتر شریفی که همه استناد به قانون بود حرفهایی میزد که کاملا سلیقه ای و شخصی بود.

نتیجه : مجری برنامه زنده تلویزیونی که میلیونها بیننده دارد سلیقه و حرفهای شخصی خود را سعی دارد در برنامه دیکته کند و در برابر مواد قانونی فوتبال و مجری آن قانون بطور مستمر به مخالفت با قانون می پردازد و با استهزای قانون و بیان اینکه مسایلی دیگر در تعیین آراء وجود دارد سعی دارد جو بی اعتمادی را در فضای جامعه ایجاد کند حال یا آگاهانه یا ناآگاهانه .... نظیراین نوع صحبت و ادبیات را در مناظره های انتخاباتی آقایون قبل از انتخابات و بعد از انتخابات شاهد بودیم که هر چند دم از قانون و قانونمندی می زنند ولی در عمل  طور دیگری می بینیم.

ان الله علیم بذات الصدور


» نظر داغ کن - کلوب دات کام

امام حسین علیه السلام فراتر از زمان و مکان

 

امام‏حسین علیه السلام دیگر مختص به یک زمان و مکان خاص نیست، برای همیشه تاریخ است. (شهید مطهری)

 امام حسین(ع) با قیام خود بنای مبارزه با ظلم و ستم را به همه انسانهای آزادیخواه دنیا آموخت و همه مرزهای جغرافیایی و دینی را پشت سر گذاشت و درس آزادی و آزادگی را درهمان روز عاشورا بیان کرد که: ((اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید)) کلامش به قدری از دل برآمد که یزیدیان را هم ( حمید بن مسلم از راویان لشگر دشمن) شیفته خود کرد. [ 1 [ و چنان تاثیر گذار که شمر ملعون نیز در توصیف شخصیت حسین (ع) می گوید: به خداى سوگند که او روح تسخیر ناپذیر پدرش على را در کالبد دارد.[ 2 [

به غیر از اشخاص قیامهای زیادی نیز با الگو گرفتن از قیام ابا عبدالله (ع) بساط ظلم و ستم را از پیش خود برداشتند که گل سرسبد همه قیامهای عاشورایی و فیامهایی که از قیام عاشورا الگو گرفته اند قیام شکوهمند مردم ایران علیه  سلطنت پهلوی بود که نام ایران را برای همیشه جاودان کرد و از این قبیل هم مقاومت بچه شیعه های حزب الله لبنان را می توان نام برد که همه معادلات را با سلاح ایمان و توسل به حضرت حسین(ع) برهم زدند.

امام حسین قلبهای زیادی را در گوشه و کنار جهان تسخیر کرده است .

تاملاس توندون هندو، رئیس سابق کنگره ملّی هندوستان، در نقش قیام امام حسین (ع) در سطح فکر بشریت   گفته : این فداکاری های عالی از قبیل شهادت امام حسین(ع) سطح فکر بشریت را ارتقا بخشیده است و خاطره آن شایسته است همیشه باقی بماند. و عبّاس محمود عقّاد (نویسنده و ادیب مصری) در توصیف قیام عاشورا می گوید : جنبش حسین(ع)، یکی از بی نظیرترین جنبش های تاریخی است که تاکنون در زمینهء دعوت های دینی یا نهضت های سیاسی پدیدار گشته است ... دولت اموی پس از این جنبش، به قدر عمر یک انسان طبیعی دوام نکرد و از شهادت حسین(ع) تا انقراض آنان بیش از شصت و اندی سال نگذشت.

امام حسین نه تنها به قلبها رسوخ کرده بلکه مذاهب  مختلف را نیز تحت تاثیر خود قرار داده به نحوی که  احادیثی که اهل سنّت در صحاح پیرامون شخصیت ابا عبدالله(ع)  آورده اند به مراتب بیشتر از کتب شیعی است و به همین ترتیب  در مورد وقایع و پیامدهای قتل حسین بن علی (ع) در کتابهایشان روایات متعدد نقل کرده اند.

و حتی گفته می شود اهل سنت اندونزی مراسمی با عنوان تابوت کشی برای عزای امام حسین(ع) دارند که در تاریخشان هم ثبت است. ­­­

از این قاعده مسیحیان هم مستثنی نیستند مثلاً آنطون بارا نویسنده مسیحی در کلامی احساسی می نویسد : اگر حسین از آن ما بود، در هر سرزمینی برای او بیرقی برمی افراشتیم و در هر روستایی برای او منبری بر پا  می نمودیم و مردم را با نام حسین(ع) به مسیحیّت فرا می خواندیم.

و شخصیت بسیار والا و زبانم الکن. در کلامی کوتاه: امام حسین (ع) الگوی انسانی همه دورانها و دینها و انسانهای آزاده در جای جای دنیا و ولی همه مخلوقات هستی از ازل تا ابد است.

**********************************************************

[1]ـ قصّه کربلا، ص 449.

[2]ـ بحارالانوار، ج 45، ص 50.

* منبع سخنان شخصیتها از وب سایت امام حسین (ع)


» نظر داغ کن - کلوب دات کام
   1   2   3   4   5      >