سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یه منتظر...

با من حرف بزن

مجامع وبلاگی دینی آری یا نه؟

بسم الله...

از پیدایش مجامع وبلاگی کمتر از یک دهه گذشته است و در این بین سهم مجامع وبلاگی مذهبی بیشتر بوده است البته از نظر تعداد از حدود سال 85-84 که اولین مجمع و یا کانون کار خود را شروع کرد تاکنون شبکه ها و کانونهای زیادی ثبت و راه اندازی شده اند نظیر فرند فید – فیس بوک – نت ایران- کلوب و...

موضوع مورد بحث مجامع وبلاگی با رویکرد مذهبی است. با جستجویی ساده در فضای سایبرمتوجه حضور بیش از ده سایت مرتبط می شوی که آلبته آمار واقعی NGO های مذهبی ثبت شده به مراتب بیشتر است.

هدف چیست؟ در اهداف آنها که نگاه می کنی یه هدف مهم و اساسی در بین سایر اهداف بیشتر به چشم می خورد. و آن ارتقاء وبلاگ نویسی دینی و مذهبی از نظر فنی و محتوایی می باشد.

چقدر این مجامع به اهداف خود رسیده اند؟ باز جدای از مجامعی که تنها نامی ثبت کرده اند و رها شده اند عده ای هم که فعالیت می کنند، در خوش بینانه ترین حالت به حداکثر 10 درصد اهداف خود رسیده اند.

چرا؟ این را می گذارم به عهده دوستان محترم و محترمه تا علل و چرایی اینکه مجامع وبلاگی مذهبی در عدم رسیدن به هدف اصلی شان که همانا رشد و ارتقاء وبلاگ های دینی بوده، موفق نبوده اند را بنویسید.

 

خودم هم می نویسم البته بعد از چند روز مایلم بدونم چقدر بقیه با من موافقند یا مخالف

علل و درمان را بنویسید و می نویسم


» نظر داغ کن - کلوب دات کام