سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یه منتظر...

با من حرف بزن

میلاد امام خامنه ای - تبریک وبلاگی

بسم الله...

آقا ! ما سربازان تو این مناسبات ها را بهانه میکنیم که دوباره و چند باره فریاد بزنیم ما همه سرباز توییم خامنه ای گوش به فرمان توییم خامنه ای.

آقا! هدیه ای دارم برای تولد شما و آن یه قول مردونه است که تا آخرین نفس و قطره خونمون دست از آرمانهای خمینی کبیر و رهنمودهای شما رهبر فرزانه ام بر ندارم.

 
 این میلاد با برکت را به شما و خانواده معظم شما و همه دوستداران شما تبریک و تهنیت عرض می کنم واز خدای بزرگ می خواهم که عمر شریفتان را آنقدر طولانی نماید که پرچم انقلاب اسلامی و رهبری مسلمانان جهان را به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه اللله الاعظم (عج)بسپارید.

به این حرکت به دعوت خاک آمدم  و دعوت می کنم به رسم همه حرکت های وبلاگی از دوستان خوبم جبهه وبلاگی غدیر، مرصاد، روزهای من، چرک نوشته های بچه آخوند، نسیم حیات، پاورقی ، تبادل اطلاعات و سهم من ایرانی دعوت می کنم که در این تبریک وبلاگی شرکت و دوستان خود را نیز دعوت کنند.


» نظر داغ کن - کلوب دات کام

بحرانها و مردم و مسوولین

 

بسم الله...

با تشکر از دوستانی که تو حرکت وبلاگی حقیررا که نه بل شهدای فتنه را حمایت کردند اجرشون با خودشون

واما بعد...

تو کشورهای مختلف بحرانهای بزرگ به طرق مختلف حل میشه

تو کشور ما اتفاقات بزرگ زیادی داشتیم چند تا را مثال می زنیم:

انقلاب اسلامی ایران – 8 سال دفاع مقدس – انواع انتخابات – فتنه های سال 78 و 88

با کمی دقت می بینیم که درتمامی این جریانات این مردم بوده اند که پشت سر امامشون و به تبعیت از او قضیه را ختم به خیر کرده اند و نگذاشته اند آسیبی به میهن و ارزشهامون وارد بشه

این وسط هر چی گشتم نقش مسوولین را پررنگ ندیدم

اما تا کی باید مردم جور مسوولین را بکشند همه این تفکرات زمانی در ذهنم آمد که وضعیت اسفبار فرهنگی جامعه و به خصوص عفاف و حجاب را می بینم جالبه که بعد از حدود 6 سال از تصویب قانون آن هنوز هیچ دستگاه دولتی آن را اجرا نکرده است!؟!؟

شاید بار دیگه باید مردم دست به کار بشوند

اینجا خودمونی تر نوشتم


» نظر داغ کن - کلوب دات کام

تقدیم به مادر شهید حسین غلام کبیری

 بیانیه پایانی حرکت وبلاگی حمایت از غریبی شهیدان فتنه           

     بسم رب الشهداء

از روزگاران گذشته همواره دست پلید دشمنان به سمت مرزهای جغرافیایی و مهمتر اعتقادی این مرز و بوم دراز بوده و البته این جوانهای غیور ایران بوده اند که دستان طمع آنها را کوتاه کرده اند.

یادمان نمی رود دلاوریهای کوچک جنگلیها و رئیسعلیها را

یادمان نمی رود رشادتهای رزمندگان 8 سال دفاع مقدس را و...  

واکنون در این برهه از زمان استکبار جهانی به فرماندهی آمریکای جنایتکار که از جنگ سخت به ناچار و از سر درماندگی و ضعف روی به جنگ نرم آورده است به فرموده رهبر فرزانه ام اولویت اصلی کشورم جنگ نرم شده است.

حسین غلام کبیری و دوستان شهیدش در ادامه راه برادران شهیدشان علم دفاع از میهن را در دست گرفتند و به ندای هل من ناصر سید علی لبیک گفتند و در زمانی که فتنه گران قصد عبور از مرزهای اعتقادی و ارزشی ما را داشتند مردانه ایستادند و از آرمانهای انقلاب اسلامی و خمینی کبیر دفاع کردند و در این راه به دیدار معبود خود شتافتند.

پدر و مادر بزرگوار حسین:

ما جمعی از فعالان عرصه جنگ نرم اعلام می داریم که به مصداق آیه ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله بل احیاء ... حسین زنده است و یاد و خاطره اش در دلهای ما جاویدان و راه و هدف او ، راه و هدف ماست با حسین عزیز و دوستانش پیمان می بندیم که تا آخرین نفس در راستای دفاع از انقلاب و رهبری کوچکترین کوتاهی نکنیم

خوشا آنانکه که وقت دادن جان به جای گریه خندیدن و رفتند

                                                                        جمعی از وبلاگ نویسان


» نظر داغ کن - کلوب دات کام