سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یه منتظر...

با من حرف بزن

حرکت وبلاگی انتشار بخشهای مهم پیام رهبری برای خلع سلاح اتمی

 

بسم الله

وقتی رهبرم پیامی میدهد به دیده منت می نهم و اگر در توانم باشد آنرا انتشار میدهم و سعی می کنم بقیه را در این برّ شرکت دهم

در این راستا پیام معظم له به کنفرانس بین المللی خلع سلاح و عدم اشاعه علاوه بر آنکه مشت محکمی بود بر دهان استکبار جهانی و به تعبیرایشان تنها مجرم اتمی جهان، به عنوان سند رسمی سازمان ملل و شورای امنیت روز چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه 89 به ثبت رسید

ما وبلاگ نویسان وظیفه خود میدانیم تا پیام معظم له را انتشار دهیم ولو به اندازه یک پست.

بارزترین نکات پیام تاریخی مقام معظم رهبری به کنفرانس بین المللی خلع سلاح و عدم اشاعه

1- علوم هسته‌ای  می‌تواند و باید در خدمت رفاه ملت‌های جهان و رشد و توسعه‌ی همه‌ جوامع انسانی باشد.

2- یکی از اهداف غبارآلود کردن فضا در مورد برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران این است که مانع از توجه جدی ملت‌های منطقه به این حق طبیعی و ارزشمند خود شوند.

3- تنها مجرم اتمی جهان اینک به دروغ خود را مدعی مبارزه با گسترش سلاح اتمی معرفی می‌کند.

4- نام اتم متأسفانه یادآور زشت‌ترین واقعه تاریخ و بزرگ‌ترین نسل‌کشی تاریخ یعنی قتل عام ملت مظلوم ژاپن در هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکای جنایتکار می باشد.

5- ضرورت نابودی کامل این سلاح‌ها مورد اجماع قاطع جامعه جهانی قرار دارد.

6- این سلاحها هیچ کاربردی جز ارعاب و ترور دسته‌جمعی و ایجاد امنیت کاذب، مبتنی بر بازدارندگی ناشی از نابودی تضمین‌شده همگانی نداشته و ندارد.

7- افزون بر سلاح هسته‌ای، دیگر انواع سلاح‌های کشتار جمعی، نظیر سلاح شیمیایی و سلاح میکروبی نیز تهدیدی جدی علیه بشریت تلقی می شود.

8- ما کاربرد این سلاح‌ها را حرام، و تلاش برای مصونیت بخشیدن ابناء بشر از این بلای بزرگ را وظیفه‌ همگان می‌دانیم.

 از دوستان وبلاگ نویس دعوت می کنم به این حرکت وبلاگی بپیوندد و با انتشار بخشهای مهم پیام مقام معظم رهبری سهمی در این حرکت داشته باشند و دوستان خود را هم دعوت کنند.

 در صورت تایید و ادامه حرکت لینک شما در این پست درج می شود به شرط خبر دادن

 وبلاگهای حام ( به روز می شوند...)

تا صبح ظهوز   خاک   تاملات - رخدادهای سیاسی

 

پیام مقام معظم رهبری

اهمیت پیام و مساله فتوا

انرژی هسته ای برای همه سلاح هسته ای برای هیچکس

ثبت پیام رهبر انقلاب به عنوان سند رسمی سازمان ملل


» نظر داغ کن - کلوب دات کام

تبریک به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای - تبریک وبلاگی

 

سلام به رهبرم

می خواهم اولین و ویژه ترین تبریک عیدم را به شما بگویم که لیاقت دیدارتان از نزدیک و حضورا تبریک گفتن را ندارم و پیام تبریکم را از این رسانه خدمت شما عرض می کنم و امیدوارم سال جدید سالی سرشار از سلامتی و تاییدات الهی برای شما و خانواده مکرمه تان باشد.

تبریک وبلاگی

اکنون که در آغاز سال نو قرار داریم بیش از نه ماه است که از آغاز جنگ نرم به صورت علنی  گذشته است و می دانم که در این مدت چه خون دلها خورده اید و چه رنجهایی که تحمل فرموده اید

من به عنوان یکی از سربازان شما دراین جنگ اگر قبولم کنید در سالی که شما امر به اصلاح الگوی مصرف کردید تمام سعی خود را در همه موارد برای این امر انجام دادم غیر از تبعیت از شما که سعی کردم در آن اسراف کنم.

من سرباز رده پایین این جنگ با تمام وجود آمادگی خود را برای اطاعت و انجام فرامین شما اعلام می کنم وسعی می کنم همچون سلمان صحابی هموطنم جا پای رهبرم بگذارم نه ذره ای بیش نه ذره ای کم.

از دوستان وبلاگی خودم دعوت می کنم دراین تبریگ وبلاگی به رهبرمون شرکت کنند و بقیه دوستانشون را هم  دعوت کنند با اینکار ضمن تبریک به آقامون اعلام آمادگی خود را برای یک نبرد تمام عیار اعلام می کنیم.  

دوستان با هر متنی که مایل هستند در روز عید و ایام نوروز در این تبریک وبلاگی شرکت کنند و اعلام کنند تا لیست همه تبریکات را اینجا داشته باشیم.

تبریکات آغاز شد: این لیست به روز می شود

مرگ بر آمریکا    خاک   فصل انتظار  جبهه وبلاگی غدیر    مرصاد      بهار مهربانی      کسی صدای مرا می شنود؟      پرواز کن زمینی   برو بچه های ارزشی  طرفداران عدالت و  به سمت عدالت

شما هم به  ما بپیوندید.

پیام مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال 1389


» نظر داغ کن - کلوب دات کام

ماجرای دخترایرانی که با رییس جمهور دست نداد- تقدیر وبلاگی

 

بسم الله

علیرغم فرصت کم و مشغله های فراوان ، که وقتم را برای وبلاگ نویسی بسیارمحدود کرده است اما موضوع دست ندادن خانم اسد نژاد با رییس جمهور کره موضوع کوچکی نبود که بخواهم از آن بگذرم

یک جستجوی کلی و سریع در اینترنت نشان میدهد که از این همه سایت و وبلاگ و رسانه خبری که موجود است حدود زیر 20 عدد رسانه این حرکت ارزشی این دختر ایرانی را خبر کرده اند و ان هم با یک متن کاملا مشابه و کپی شده از یکدیگر که جای تاسف است

 

فرض را می گذاریم بر اینکه خانم آزاده اسد نژاد – مخترع ایرانی – به تقاضای مصافحه رییس جمهور کشور کره جواب مثبت میداد و اینکار را انجام میداد سوال من اینست که آن موقع عکس العمل رسانه ها چگونه بود .

به نوبه خودم از حرکت ارزشی ایشان تقدیر می کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت بیشتر در راه کسب علم و طی کردن پله های ترقی را دارم تا نام بلند ایران اسلامی را در سرتاسر جهان فریاد کنند. همچنین دعا می کنم دراین راه همانطور که تاکنون بوده اند تا آخر از پیروان حضرت زهرا (س) باقی بمانند.

از دوستان وبلاگ نویس آشنا و غیر آشنا دعوت می کنم در این تقدیر وبلاگی  شرکت کنند و لینکشونو به من بدهند.

وظیفه خانمهای وبلاگ نویس بیشتر است.

این دوستان هم پست دادند

سجاده ای پر از یاس - پی نوشت خاک - سیب های کال   -خانم خوشگلهبچه های قلم    شهروند   بهار مهربانی   مرصاد

این لیست به روز می شود


» نظر داغ کن - کلوب دات کام
   1   2   3      >