سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یه منتظر...

با من حرف بزن

تبریک به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای - تبریک وبلاگی

 

سلام به رهبرم

می خواهم اولین و ویژه ترین تبریک عیدم را به شما بگویم که لیاقت دیدارتان از نزدیک و حضورا تبریک گفتن را ندارم و پیام تبریکم را از این رسانه خدمت شما عرض می کنم و امیدوارم سال جدید سالی سرشار از سلامتی و تاییدات الهی برای شما و خانواده مکرمه تان باشد.

تبریک وبلاگی

اکنون که در آغاز سال نو قرار داریم بیش از نه ماه است که از آغاز جنگ نرم به صورت علنی  گذشته است و می دانم که در این مدت چه خون دلها خورده اید و چه رنجهایی که تحمل فرموده اید

من به عنوان یکی از سربازان شما دراین جنگ اگر قبولم کنید در سالی که شما امر به اصلاح الگوی مصرف کردید تمام سعی خود را در همه موارد برای این امر انجام دادم غیر از تبعیت از شما که سعی کردم در آن اسراف کنم.

من سرباز رده پایین این جنگ با تمام وجود آمادگی خود را برای اطاعت و انجام فرامین شما اعلام می کنم وسعی می کنم همچون سلمان صحابی هموطنم جا پای رهبرم بگذارم نه ذره ای بیش نه ذره ای کم.

از دوستان وبلاگی خودم دعوت می کنم دراین تبریگ وبلاگی به رهبرمون شرکت کنند و بقیه دوستانشون را هم  دعوت کنند با اینکار ضمن تبریک به آقامون اعلام آمادگی خود را برای یک نبرد تمام عیار اعلام می کنیم.  

دوستان با هر متنی که مایل هستند در روز عید و ایام نوروز در این تبریک وبلاگی شرکت کنند و اعلام کنند تا لیست همه تبریکات را اینجا داشته باشیم.

تبریکات آغاز شد: این لیست به روز می شود

مرگ بر آمریکا    خاک   فصل انتظار  جبهه وبلاگی غدیر    مرصاد      بهار مهربانی      کسی صدای مرا می شنود؟      پرواز کن زمینی   برو بچه های ارزشی  طرفداران عدالت و  به سمت عدالت

شما هم به  ما بپیوندید.

پیام مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال 1389


» نظر داغ کن - کلوب دات کام