سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یه منتظر...

با من حرف بزن

نود و عادل و شریفی ...

هوالعلیم

در اینکه فضای ورزش کم کم داره به سمت سیاسی شدن می رود شکی نیست و اینکه نظارتها بر برنامه ها و گاهی مجریان برنامه های مختلف تلویزیونی بالاخص برنامه های زنده باید به مراتب بیشتر باشد را مسوولین باید مد نظر بگیرند.

مصداق حرفهام برنامه این هفته نود است جاییکه مهمان برنامه آقای شریفی رییس کمیته انضباطی بود و موضوع برنامه بررسی آرا این کمیته به تخلفات فوتبالیها بود

در اینکه آقای شریفی انسانی متدین، متعهد، قانونمدار، و صادق است را هر کس که قدری انصاف داشته باشد تایید می کند

اما اشکالات مجری برنامه جناب عادل موسوی ببخشید فردوسی پور:

1- مجری برنامه به اذعان همه مهمانان برنامه قصد تخریب چهره ایشان و گاها مسخره کردن را دارد که این مورد در مورد آقای شریفی که به ادبیات فقهی خود صحبت می کنند به مراتب دیده شد.

2- مجری برنامه  تنها به مواردی اشاره می کند که به اذعان خودش جای انتقاد دارد و در مورد تیمهای دولتی و سرشناس است و می تواند جو بی اعتمادی را بیشتر در بین مردم ایجاد کند.

3- مجری برنامه در برابر توضیحات دکتر شریفی که همه استناد به قانون بود حرفهایی میزد که کاملا سلیقه ای و شخصی بود.

نتیجه : مجری برنامه زنده تلویزیونی که میلیونها بیننده دارد سلیقه و حرفهای شخصی خود را سعی دارد در برنامه دیکته کند و در برابر مواد قانونی فوتبال و مجری آن قانون بطور مستمر به مخالفت با قانون می پردازد و با استهزای قانون و بیان اینکه مسایلی دیگر در تعیین آراء وجود دارد سعی دارد جو بی اعتمادی را در فضای جامعه ایجاد کند حال یا آگاهانه یا ناآگاهانه .... نظیراین نوع صحبت و ادبیات را در مناظره های انتخاباتی آقایون قبل از انتخابات و بعد از انتخابات شاهد بودیم که هر چند دم از قانون و قانونمندی می زنند ولی در عمل  طور دیگری می بینیم.

ان الله علیم بذات الصدور


» نظر داغ کن - کلوب دات کام