• وبلاگ : يه منتظر...
  • يادداشت : عبادت ظاهري
  • نظرات : 0 خصوصي ، 20 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    سلام دوست من به نظر من آلودگي هوا تنها كاري كه كرده من مريض كرده به سلامتي بارون اومد بهتر شد وبلاگ جالبي داري به من سر بزن

    سلام علي جان. خوبي گل پسر؟ از بابت لينك دستت درد نكنه. راستي يه لطفي مي‏كني؟ لوگوي ما رو مي‏زاري تو وبلاگت؟ اين آدرس لوگومه:

    http://img.villagephotos.com/p/2005-7/1055509/shskl-button.jpg

    حجمش خيلي كمه. در ضمن مي‏شه بگي تو چه اداره‏اي كار مي‏كني؟ فعلا خدافظ

    + حاجي 

    سلام به دوستي كه در مورد آدم و خلقت او صحبتي كرده است و بقيه دوستان : بخوانيد مفيد مي باشد

    آدم هم اسم جنس است و هم اسم ذات. در حالت اسم جنسى به معناى انسان و بشر استعمال مى‏شود و در معناى اسم ذاتى به شخصيت تاريخى حضرت آدم(ع) پدر بشر امروزى و اولين پيامبر الهى اطلاق مى‏شود. در قرآن كريم 15 بار نام آدم تكرار شده است كه يك بار به صورت ((ابنى‏آدم; مائده 27)) به معناى دو فرزند آدم - هابيل و قابيل و 6 بار به صورت ((بنى‏آدم)) - فرزندان آدم و يك بار هم به صورت ((ذريه آدم)) - نسل آدم - و مابقى به تنهايى آمده است و در تمام موارد هم به عنوان اسم ذات آمده است. پس در قرآن در تمام موارد آدم به صورت اسم ذات - يا به تعبير شما اسم خاص - آمده ا ست كه اشاره به شخص حضرت آدم(ع) دارد. اما در مورد نژادهاى مختلف بشر، مانند: سفيد و سرخ و سياه و زرد ، دو نظريه وجود دارد: الف - كليه اين نژادها از يك ريشه بوده‏اند، ولى در پى جدا شدن از يكديگر و مهاجرت به سرزمين‏هاى مختلف و ازدواج‏هاى داخلى، يك دسته صفات ژنتيكى به عنوان صفات برتر و فائق در آن مجموعه‏ها به وجود آمده است و ژن‏هاى ديگر در آن مناطق امكان بقا و رشد پيدا نكرده‏اند. ب - نسل آدم ابوالبشر (ع) با باقى مانده نسل انسان‏هاى قبلى - كه بر روى زمين ساكن بوده‏اند - مخلوط شده و تفاوت افراد بشر به همين جهت است. هر دو نظريه در حال حاضر طرفدارانى دارد و دليل‏هايى نيز هر كدام از قرآن و روايات بر مدعاى خود ذكر مى‏كنند. اگر چه با توجه به ظاهر آيات قرآن; نظريه دوم، كمتر قابل دفاع است و ظاهرا" بشر امروزى (به طور كامل) از نسل حضرت آدم(ع) مى‏باشد. زيرا قرآن در سوره نسأ آيه اول مى‏فرمايد: ((يا أَيُّهَا اَلنَّاسُ اِتَّقُوا رَبَّكُمُ اَلَّذِي خَلَقَكُمْ مِنْ نَفْسٍ واحِدَةٍ وَ خَلَقَ مِنْها زَوْجَها وَ بَثَّ مِنْهُما رِجالاً" كَثِيراً" وَ نِساءً; اى مردم (حق) پروردگار خود را رعايت كنيد، كسى كه شما را از يك نفس (حضرت آدم) خلق كرد و از او همسرش (حوا) را آفريد و از آن دو، مردان و زنان بسيارى را (در سراسر زمين) منتشر كرد)). آيه خطاب به ((الناس)) يعنى; تمام مردم زمان نزول وحى و پس از آن تا قيامت است. همچنين در آيه 13 سوره مباركه احزاب مى‏فرمايد: ((يا أَيُّهَا اَلنَّاسُ‏ - باز خطاب به تمام مردم جهان است - إِنَّا خَلَقْناكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَ أُنْثى‏ وَ جَعَلْناكُمْ شُعُوباً" وَ قَبائِلَ لِتَعارَفُوا; اى مردم ما شما را از مرد و زن (آدم و حوا) آفريديم و شما را خلق‏ها و قبيله‏هايى قرار داديم تا يكديگر را بشناسيد)). با وجود اين شواهد هنوز در اين مورد نمى‏توان حكم قطعى صادر كرد.

    + lind167 
    امشب داشتم به آدم و حوا فکر ميکردم ...افسانه آدم و حوا در اديان هست ...اما شما بگين اگه همه انسانها از نسل آدم و حوا هستند و آدم و حوا هم در عربستان از بهشت فرود اومدن!! اونوقت نژادهاي سفيد و زرد و سياه و سرخ چطوري ايجاد شده؟ بلاخره آدم و حوا چه رنگي بودن؟ و از اون مهم تر اينکه چرا بچه هاي آدم و حوا نرفتن جاهاي خوش آب و هوا؟ راستي ممکنه بچه هاي ادم و حوا رفته باشن استراليا و ژاپن؟ به قطب شمال چي؟ اي بشري .....زود پاکش کن که همه قاطي ميکنند از خودشون بي ديني در وکنن!!!!!

    salam agha ali

    merc ke linkemono gozashtin

    ma ham linketono gozashtim

    khosh bashid

    byebye

    لينك شما به نام دلنوشته هاي علي شاطري ثبت شد......موفق و پيروز باشيد..........
    سلام من لينكتونو گذاشتم شما هم مال منو بذارين
    سلام دوست جونم خيلي قشنگه عزيزم منم اپم و منتظر حظورتم
    + مهدي167 
    جناب شاطري ..هم در نوشته قبل و هم اينجا برايتان نوشتم ..مثل بقيه نخواستم الكي تعريف كنم ....التماس دعا هم ندارم ....وبلاگ شما حرفي براي گفتن نداره ....خيلي سطحيه ....درست مثل جامعه خودمون ...متاسفانه در همين چند خطي كه مينويسيد اشتباهات زيادي داريد ..متاسفم كه حتي توان جواب دادن نداريد ....شب بخير

    سلام دوست من

    روزگار غريبي ست نازنين

    گر بدين سان زيست بايد پست / من چه بي شرم ام اگر فانوس عمرم را به رسوايي نياويزم / بر بلند کاج کوچه بن بست /// گر بدين سان زيست بايد پاک / من چه نا پاکم اگر ننشانم از ايمان خود ، چون کوه / يادگاري جاودانه بر تراز بي بقاي خاک!

    سلام اي ول به منم سر بزن برات ميل هم زدم

    با تبادل لينك موافقم ..

    در اولين فرصت اقدام مي كنم....منم با( فقط امروز....)

    سلام علي جان ...اينجا چقدر متفاوته ...ذوق زذه شدم .راستي حسابي باهات موافقم.حال منم از همشون بهم مي خوره ...

    موفق باشي.

    سلام...

    با نظر شما در مورد اينجور آدما موافقم.....خيلي متاسفم كه بعضي جاها از اين جور افراد زياد داريم........

    وبلاگتون هم خيلي جالبه ..به منم سر بزنين....موفق باشيد........

       1   2      >